wtorek, 4 listopada 2014

"Dni, których nie znamy" - zbliża się wzruszający koncert

"Dni, których nie znamy" to tytuł kolejnego koncertu przygotowanego przez zespół Dziewczyny, czyli Elizę Niebieszczańską, Natalię Lis oraz Martynę i Oliwię Gasiulewicz. 
Koncertu będzie można wysłuchać już 23 listopada o godz. 17 w Artystycznej Galerii Izerskiej. 


Ułyszymy utwory artystów, których nie ma już wśród nas, ale których przeboje pozostały i z pewnością jeszcze wiele lat będą wciąż śpiewane, bo ich aktualność nie przemija. Wśród nich na pewno znajdą się piosenki wykonywane przez Anną Jantar, Irenę Jarocką, Violettę Villas, Helenę Majdaniec czy Marka Grechutę i Ryszarda Riedla. 

Jestem przekonana, że będzie to niezwykle wzruszający koncert. Wiem, ile energii, pracy i serca wkładają w jego przygotowanie te cztery młode wokalistki. Wiem, że próby są ciężkie, bo trudno powstrzymać emocje... Być może i wielu z Państwa trudno będzie je powstrzymać podczas koncertu - czego życzę. 

Kameralna, spokojona przestrzeń dawnego ewangelickiego kościoła, piękne głosy, mądre teksty stworzą z pewnością niezwykła atmosferę, którą będziemy delektować się wieczorem 23 listopada. 

Bilety na koncert w cenie 10 zł będzie można nabyć przed wejściem. 

Z calego serca polecam i zapraszam!

2 komentarze:

  1. Koncert "Dni których nie znamy" byłam, spędziłam miło i wspominkowo dwie godziny. Brawo.....podobało mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetny koncert, szkoda że nie doświadczyłem. Ale może kiedyś się uda, heh najlepiej jakby jakieś e bilety były żeby nie trzeba było iść po bilet.

    OdpowiedzUsuń