czwartek, 2 sierpnia 2012

Gdyby nie Wy...

No właśnie, nigdy nie pojawił się tu wpis, który przecież zawsze mam w głowie! Czyli taki, w którym dziękuję tym wszystkim, którzy mi pomagają w prowadzeniu Galerii, a takich osób jest naprawdę sporo. Czasem pomagają użyczając mi swej tężyzny fizycznej, czasem wspierają mnie duchowo, kiedy mi brakuje odwagi, czasem podsuwają pomysły, które kiełkują mi w głowie.

Są i tacy, którzy zawsze wiedzą, kiedy potrzebuję kilku dobrych słów, chociaż nie mówię im o problemach. Mają cudowną intuicję i empatię!

Gdyby nie Wy wszyscy drodzy Przyjaciele Galerii - wiele rzeczy by się nie udało. Nie napisałabym wniosku, nie zamontowała obrazów, nie zniosła stołów, nie skosiła trawy, nie zadzwoniła tu i tam...

Dlatego dziękuję! Dodajecie mi skrzydeł! Nie będę wymieniała Was z imienia i nazwiska, ale każdy wie, że to o nim :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz