piątek, 6 marca 2015

Kilka zdjęć i wspomnień z "Królowej Śniegu"

Czas nadrabiania zaległości... trwa u mnie od kilku dni. Pora odświeżyć i bloga. Ten ostatnio płatał figle i dziwnie formatował mi teksty - zupełnie nie tak, jak chciałam... Mam nadzieję, że ten błąd już się nie będzie powtarzał i odstraszał mnie od zaglądania tu i publikowania. 

Na początek, zachowując chronologię wydarzeń w Galerii, kilka zdjęć ze spektaklu
"Królowa Śniegu". 

Premiera tego przedstawienia zrealizowanego przez uczniów i nauczycieli ze Szkoły Podstawowej im. C. D. Friedricha w Kopańcu, odbyła się 20 lutego. Na sali zgromadziła się rekordowa ilość widzów - nie ma chyba nikogo, kto ich policzył, ale na oko śmiało można powiedzieć, że było to ponad 200 osób!

Wielkie gratulacje dla uczniów, którzy przez wiele tygodni ćwiczyli swoje role, kilka razy w tygodniu swoje wolne popołudnia spędzali na próbach i którzy dali z siebie wszystko, aby przed publicznością wypaść jak najlepiej. 
Gratulacje należą się także dla nauczycieli - Kingi Tomkowicz, Ani Kaczorowskiej i Barbary Maczek - Ziętarskiej, za ogrom cierpliwości i serca włożony w przygotowanie tego przedsięwzięcia. 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz